piatok 13. októbra 2017

Recenzia: Vrchný lak z 3D GEL efektom od Miss Sporty

Myslím si, že každá z nás túži po peknej manikúre, ktorá dlho vydrží. Ja osobne som veľmi dlho hľadala spôsob ako dosiahnuť aby moje nechty vyzerali pekne dlhú dobu, a hlavne aby som nemusela každé tri dni riešiť, že sa mi olúpil lak. Skúšala som rôzne produkty a dokonca som aj istú dobu podľahla gélovým nechtom., ale stále som túžila po niečom dostupnom, čo môžem urobiť v pohodlí domova. Nikdy by ma nenapadlo, že produkt, ktorý moje očakávania aspoň čiastočne naplní, bude v drogérií medzi cenovo dostupnou kozmetikou a to konkrétne medzi produktami od značky Miss Sporty. V dnešnej recenzii by som vám teda chcela priblížiť moje dojmy z vrchného laku z 3D GEL efektom.


 Lak nájdete v tradičnom Miss Sporty balení s úzkym štetčekom, má 8 ml a stojí niečo okolo 2 eur možno aj menej. Má takú hustejšiu konzistenciu, ktorá spôsobuje, že trošku dlhšie schne, no nie je to nič neznesiteľné. Prejdime k samotným vlastnostiam laku. Lak vytvára veľmi peknú jednoliatu vrstvu, je naozaj veľmi lesklý a musím uznať, že naozaj po jeho použití nechty pôsobia ako gélové. Pokiaľ ide o výdrž, zistila som, že dosť závisí od farebného laku, ktorý použijete. Napríklad s klasickou radou Essece lakov sa vôbec nekamaráti, pretože spolu dali z ťažka tri dni. Ale z lakmi od značiek Trend It Up a radou lakou Colour boost od Essence, či z lakmi od Oriflame dá s prehľadom 5-7 dní. Je pravda, že po takých 4 dňoch sa začne sem tam niekde lak odlupovať, ale nie je to nič extrémne.

Plusy
  • výdrž 5-7 dní
  • lesklý efekt ako u gélových nechtov
  • dostupnosť
  • nízka cena
Mínusy
  • dlhšie schnutie
  • rozdielna výdrž pri použití iných značiek farebného laku

Ne tejto fotke môžete vidieť ako vyzerá lak po piatich dňoch s použitím tohto top coatu.
Moje celkové hodnotenie

7/10
Vrchný lak od Miss Sporty ma veľmi zaujal. Okrem toho, že je naozaj cenovo dostupný, vytvára naozaj pekný efekt a dobre drží. Za čo mu však strhávam body je jeho rozdielna výdrž pri používaní rôznych farebných lakov. Myslím si, že takýto typ produktu by sa mal chovať na všetkých lakoch rovnako. Pre tento fakt budem stále pokračovať v mojom hľadaní dokonalého top coatu, ale ak vy hľadáte lacný a dostupný top coat, tak sa určite pozrite na tento od Miss Sporty.
Už ste skúšali tento vrchný lak od Miss Sporty? Aký je váš obľúbený?
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra  

2 komentáre:

  1. Skvelá recenzia :) Miss Sporty je super značka a gélový finish som mala veľmi rada, momentálne mám však gélové nechty, takže takéto laky nemám ako využiť, no rada by som ho v budúcnosti vyskúšala

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám momentálne naopak :) gélové nechty som mala predtým a teraz dávam svojím nechtom vydýchnuť a preto siaham iba po lakoch s takýmto efektom :) Ale súhlasím s tebou, že Miss Sporty je naozaj super značka aspoň na niektoré druhy produktov :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame