streda 4. októbra 2017

Recenzia: Odličovacia micelárna voda z mliečnym extraktom od značky Bourjois

Odličovanie, pre mňa jedna z najobľúbenejších vecí týkajúcich sa starostlivosti o pleť. Aj keď som veľký milovník líčenia, pocit odlíčenej a vyčistenej pleti je pre mňa na nezaplatenie. Užívam si chvíle, keď moja pleť môže voľne dýchať a nezaťažuje ju zbytočné množstvo produktov. Tento večerný rituál je pre mňa veľmi dôležitý, no aj napriek tomu ho chcem mať vždy rýchlo za sebou. Predsa len, keď prídem večer unavená domov, tak posledná vec, po ktorej túžim je stráviť hodinu iba odličovaním. Tento fakt ma prinútil k tomu, aby som skúšala a testovala rôzne produkty na odličovanie a najmä také, ktoré by mali tento proces urobiť rýchlejším. V dnešnom článku vám chcem priblížiť odličovaciu micelárnu vodu z mliečnym extraktom od značky Bourjois, ktorá by mala byť vhodná ako na tvár, tak aj na oči. Ak chcete vedieť, či je tomu naozaj tak, pokračujte v čítaní.


Micelárna pleťová voda má 250 ml a jej cena sa pohybuje od 4 do 6 eur. Ja som ju kúpila v akcii za 3 eurá vo Fann Parfumérií. Má nevtieravú vôňu a takú zaujímavú konzistencia, ktorá sa tvári ako niečo medzi mliekom a vodou. Keď ju dávate na vatový tampónik, tvári sa ako odličovacie mlieko, no hneď ako sa vpije chová sa ako voda. Sľubuje šetrné odlíčenie tváre aj očí, čo bohužiaľ nie je pravda. Pri odličovaní tváre je to hotový miláčik. Krásne odlíči a aj vyčistí pleť, zanecháva ju hydratovanú a vôbec nie je po jej použití napnutá. Avšak, hneď ako príde na odlíčenie očí je to utrpenie. Netvrdím, že make-up neodlíči, ale hneď ako sa dostane do oka tak extrémne štípe. Oči som ňou skúšala odličovať dvakrát a viem, že už to určite skúšať nebudem a nikomu to ani neodporúčam. 

Plusy
  • šetrné odlíčenie tváre
  • pleť zanechá hydratovanú
  •  príjemná vôňa

Mínusy
  • štípe a dráždi oči
Moje celkové hodnotenie 
7/10
Celkovo na mňa tento produkt nepôsobí zle, ale som sklamaná z toho ako sa chová pri odličovaní očného make-upu. Nemám rada, ak produkt niečo sľubuje, no nakoniec to vôbec nespĺňa. určite túto micelárku spotrebujem, no nepánujem si ju v budúcnosti kupovať opäť. Avšak, pokiaľ hľadáte micelárku vhodnú pre suchú a citlivú pleť, určite sa ju oplatí vyskúšať, no treba sať pozor na oči.
Máte nejaké skúsenosti s týmto produktom? Aký produkt vás naposledy sklamal tým, že sľuboval niečo čo nespĺňal? 
Dúfam, že sa vám článok páčil a teším sa na vás nabudúce.
Alexandra

2 komentáre:

  1. micelárne vody nepoužívam, no naposledy ma sklamal trvácny rúž, ktorý nič nevydržal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No o rúžoch, ktoré sľubujú nejaký efekt a vôbec ho nespĺňajú by sa dala napísať celá kniha :D Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame