nedeľa 13. marca 2016

Zlato-tyrkysová dvojitá linka


Dnes som si pre vás pripravila znova  pripravila návod na líčenie. Bude to dvojitá zlato-tyrkysová linka na spodnom viečku a klasická čierna na hornom viečku. Je to veľmi jednoduché. Dalo by sa povedať, že je to skôr večerné líčenie na poslednú chvíľu. No ale dosť obkecávačiek a poďme na to. 



Ako zvyčajne začneme bázou aby nám všetko pekne držalo na viečku.














Potom si vezmeme nejakú farebnú ceruzku. Ja som zvolila tyrkysovú, ktorú nanesieme na spodné viečko a potiahneme ju do takého chvostíka.











Následne urobíme klasickú čiernu linku ktorú potiahneme až po koniec tej tyrkysovej linky.











Aby líčenie nebolo úplne nudné tak som do vnútorného kútika oka namokro naniesla zlatý tieň.











Úplne nakoniec som mihalnice vytočila a 
naniesla špirálu.








Tak toto by bolo celé líčenie. Dúfam, že sa vám článok páčil a vidíme sa pri ďalšom článku. Prajem vám príjemný zvyšok dňa.

Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame