piatok 4. marca 2016

Naj produkty na starostlivosť o telo


Dnes som si pre vás pripravila taký oddychový článok a to o mojich obľúbených produktoch na celé telo. Predsa len naša koža je najväčším orgánom a zaslúži si patričnú starostlivosť. Hlavne v tomto premenlivom počasí, ktoré jej dáva pekne zabrať a to nielen našej pokožke ale aj zdraviu. Mne toto počasie dožičilo brušnú virózu, takže vám píšem ako marod. A teraz späť k tomu o čom som sa rozhodla písať - starostlivosti o telo. Musím sa priznať, že nie som práve ten najlepší príklad, pretože občas na to poriadne kašlem. Proste som občas lenivá na celé to krémovanie a podobné veci, ale aj tak som si stihla nájsť zopár mojich naj produktov. Poďme sa teda na nich pozrieť.


Celú svoju rutinu začínam starostlivosťou o celé telo, je to vlastne prvá vec, ktorú večer po sprche urobím. Na to používam dve produkty a to telový olej od Nivei s Q10 a olivový krém na celé telo PlanetSpa od Avonu. Obe tieto produkty veľmi dobre hydratujú a pokožka je po nich hebká. Nepoužívam ich naraz, ale na striedačku alebo podľa toho v akom stave je moja pokožka. 

Ak je v kritickom stave tak siahnem po oleji od Nivei. Najprv som ho používala na strie, ale keďže som nevidela nejaké extra výsledky tak ho používam ako klasický telový olej. Má peknú nevtieravú vôňu a pomerne dosť rýchlo sa vpije na to, že je to olej. Na strie alebo nejaké jazvičky však až tak dobrý nie je. Nedá sa povedať, že by nerobil nič, ale nie je to nič čo pri čom by ste videli rozdiel. Dá sa povedať, že ich skôr iba trošku zjemní alebo ako to povedať. 


 V dni keď moja pokožka nepotrebuje urgentnú pomoc je mojou voľbou olivový krém PlanetSpa od Avonu. Tiež poskytuje super hydratáciu a úplne dokonale vonia, rýchlo sa vpíja a obsahuje malé guľôčky olivového oleja. Pre mňa je jeho používanie takým mini luxusom. Naozaj je veľmi príjemné ho používať. 


Ďalej sa venujem starostlivosti o tvár, ktorej určite venujem zvlášť článok, no čo sa týka hydratácie tak tu zasa vyhrala značka Avon. Obe krémy sú od tejto značky, ale z rôznych rád. Jeden je s kakaovým maslom z rady Care a druhý z rady Nutraeffetcts. Obe krémy sú dobré, ale tiež tu je to, ktorý kedy používam.

Na denné použitie je to určite krém z rady Nutraeffects, pretože je ľahší. Pleť zanecháva krásne hydratovanú a dokonca aj mierne zmatnenú. Asi úplne najlepšie vec je, ale to, že ju necháva dýchať. Pri ňom nemám pocit nejakej masky alebo niečoho takého.


Krém z kakaovým maslom z rady Care je tiež veľmi dobrý, ale je skôr lepší na zimu. Je trošku hutnejší a pleť dobre ochráni pred studeným počasím. Inak sa tiež dobre vpíja, ale chvíľku cítiť ten pocit masky, ktorý ale po chvíli prejde. A taký malý bonus hlavne pre milovníkov kakaa, je jeho vôňa ktorá je ach dokonalá. Je to fajn pomocník pri starostlivosti o pleť v zime.


 No úplne nakoniec je tu starostlivosť o ruky. Tá je pre mňa asi najdôležitejšia, pretože neznesiem pocit suchých rúk. Musím mať stále k dispozícií nejaký krém na ruky inak by som sa asi zbláznila. Preto je asi jasné, že ich používam mnoho a keby som vám  mala všetky predstavovať tak by som neskončila ani do zajtra. Takže som vybrala moje dve momentálne najpoužívanejšie. 

Prvým je krém na ruky a nechty s glycerínom a lanilínom od značky Amia. Je to asi taký ten základ čo môžte urobiť pre ruky. Hydratuje nielen pokožku rúk, ale aj kožičku okolo nechtov. Má nevtieravú vôňu, dobrú konzistenciu a rýchlo sa vstrebe. Je to veľmi dobrý krém, ktorý určite nemám posledný krát.


Druhým úplne úžasným krémom na ruky je krém na ruky s materskou kašičkou od Avonu z rady Care. Tento krém je zasa s tých skôr určených na kruté zimné počasie. Má trošku hustejšiu konzistenciu, dodáva naozaj výbornú hydratáciu. Veľmi dobre si poradí aj s extrémne suchou pokožkou. Je to aspoň pre mňa taký malý zázrak. Určite je to jeden s tých krémov, ktorý sa v tomto popletenom počasí nestratí. 


Tak toto by bola moja celá starostlivosť o telo. Jednoznačne to nie je vec, ktorú by sa malo zanedbávať.

Aká je vaša starostlivosť o pokožku ?

Dúfam, že sa vám článok páčil a teším sa na vás pri ďalšom. 

Alexandra

4 komentáre:

  1. Zatím jsem ani jeden z produktů nezkoušela, ale několik mě jich zaujalo! :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za odozvu :)Ja by som určite odporúčala vyskúšať olivový telový krém od Avonu.

      Odstrániť
  2. Tento krém od Avonu z řady Nutraeffects mám také a používám ho skoro každý den. Mám ho moc ráda. :) S jinými produkty z tvého článku zkušenost nemám, ale tělový olej od Nivei mě hodně zaujal. :) Hezký článek. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí vyskúšať ten olej. Ďakujem za odozvu :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame