štvrtok 1. júna 2017

Jarné "must have" produkty

Slnečné dni a krásne letné teploty nám dávajú do povedomia, že jar sa už chýli ku koncu. Aj keď sa počasie pred nedávnom trošku zbláznilo, nič nezmení fakt na, že leto je už za dverami. To znamená, že je tu opäť čas podeliť sa s vami o moje obľúbené produkty za toto obdobie.


Priznám sa, že počas týchto mesiacov som bola, tak ponorená do pred maturitných stresov, že som väčšinou vyhľadávala produkty, ktoré mi čas ušetria a dá sa na nich spoľahnúť. Veď to poznáte, ak máte málo času, vyhľadávate multifunkčné a účinné produkty. Za mňa to boli v poslednej dobe väčšinou kúsky dekoratívnej kozmetiky, ktoré mi trocha uľahčili moju rannú make-up rutinu.


Prvými obľúbencami a pre mňa úplne dokonalým kombom sú  matný rúž od značky Jordana vo farbe 48 Pink Pasion a kontúrovacia ceruzka tejto istej značky vo farbe 17 Bare Blush. Tieto dva produkty vám vytvoria úplne dokonalú nude farbu na perách, príjemne sa nosia aj napriek tomu, že sú matné a veľmi dobre držia. Netreba zabudnúť ani na to, že každý tento produkt stojí okolo 2 eur. Odkedy ich mám sú stálicami v mojej kabelke a siaham po nich vždy, keď neviem čo na pery alebo chcem niečo neutrálne na perách. 


Pri ďalšom produkte stále uvažujem ako som bez neho mohla žiť. Hovorím o mono tieni Wet&Dry od značky E Style vo farbe 03 Butterfly Pink. Je krásna menivá zlato-ružová farba, ktorá vám vytvorí veľmi zaujímavý look na očiach bez väčšej námahy. Navyše je tieň dobre pigmentovaný, nepráši a vydrží na očiach aj bez použitia bázy pod očné tiene. Keď už spomínam tú bázu, tak ďalším "must have" produktom tejto jari sa stala miniatúrka bázy pod očné tieňe od značky Urban Decay vo farbe Sin. Túto a ešte ďalšie tri vzorky báz od tejto značky som mala v sade Little Perversion. Dlho som zvažovala kedy niektorú z nich vyskúšam, pretože som si myslela, že jedna vzorka/miniaturka vydrží na jedno použitie, no plietla som sa. Je tam toho naozaj mnoho a stačí len maličké množstvo na celé viečko. Musím vám povedať, že naozaj dokáže tiene udržať celý deň bez akejkoľvek zmeny. Myslím si, že v budúcnosti investujem do plného balenia. 


Okrem produktov z dekoratívnej kozmetiky som si za jar veľmi obľúbila šampón head&shoulders, ktorý mi po zime veľmi pomohol s mojím problémom s lupinami. Ako ste si mohli prečítať v článku o mojej vlasovej starostlivosti (odkaz TU), je naozaj prekvapením, pretože viditeľne pomáha proti lupinám. Je pravda, že vás ich nezbaví úplne, ale pomerne dosť pomôže proti tomuto nepríjemnému problému.


O Mandľovom oleji som vám už tiež básnila v článku o mojej starostlivosti o vlasy, ale nie je to jediný dôvod prečo som si ho tak veľmi obľúbila. Je veľmi dobrý aj v oblasti starostlivosti o pleť, ktorú veľmi dobre odličuje a pre suchú pleť je dobrý aj ako forma výživy. Do pleti sa veľmi rýchlo vstrebe a nemáte potom pocit mastnej pleti. Ja si ho veľmi rada dávam na pleť pred spaním a vždy, keď sa ráno prebudím mám vyživenú pleť bez suchých miest.

Takže toto by boli moje jarné "must have" produkty, ktoré mi ju urobili jednoznačne príjemnejšou.

Aké produkty ste si počas jari obľúbili vy ? 

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.

Alexandra

2 komentáre:

  1. Ja som mndlovy olej tiez skusala, avsak asi mam alergiu na orechy nejak mi nevyhovoval :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa našťastie nič také nestalo :) Škoda, pretože podľa mňa je naozaj dobrý :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame