štvrtok 9. marca 2017

Recenzia: Tekutý rúž zo stránky Poštovné Zdarma

Myslím si, že ešte každá z vás ma v pamäti nával recenzií, swatch videí a skúšania tekutých rúžov z Číny. Keď tento nával začal len som sa potichu prizerala, no potom som si povedala bolo by fajn vyskúšať aspoň jeden. V tom čase mi prišiel aj e-mail s novinkami na recenzovanie od stránky poštovnézdarma.cz a objavil sa medzi nimi aj tekutý rúž. Po dlhšom uvažovaní som sa predsa rozhodla, že to skúsim a zrecenzujem tento produkt. Už pri objednávaní som mala zmiešané pocity a bohužiaľ som sa ich ani doteraz nezbavila. 


Na rúž som čakala asi mesiac, čo nie je veľmi dlhá doba. Prišiel dosť dobre zabalený v obálke z bublinkovou fóliou. Kto sa trošku vyzná v svete kozmetiky už určite zaregistroval, že sa tento tekutý rúž až príliš podobá na Soft Matte Lip Creame alebo jednoducho povedané je to jeho napodobenina. Samotný produkt vyzeral spočiatku veľmi sľubne. Pri jeho otvorení ma dostala príjemná čučoriedková vôňa, no zlom nastal pri vyskúšaní na ruku. Bolo vidieť, že má slabšiu pigmentáciu. Úplne to však vyvrcholilo vyskúšaním na pery, pretože sa pomocou neho nedala vôbec vytvoriť jednoliata vrstva. Robí ako keby fľaky a nedá sa pekne naniesť, ani keď necháte jednu vrstvu zaschnúť a nanesiete ďalšiu. Veľmi ma to mrzí, pretože keď zaschne, tak naozaj dobre drží, no čo z toho keď sa nedá naniesť. Ale ja som taká trošku vynaliezavá a hlavne táto farba sa mi veľmi páči, tak som ho vyskúšala použiť ako očnú linku. Ak tomu dáte trochu času, ta ním vytvoríte naozaj peknú pestrofarebnú linku. Moje celkové hodnotenie je dosť rozpoltené, pretože ako rúž stojí naozaj za nič, no ako tekutá linka je naozaj dobrý. Za tú cenu sa ho oplatí vyskúšať, pretože prirodzenejšie farby nebudú až taká katastrofa, no pri výrazných farbách to vaša srdcovka nebude.

Plusy
  • je naozaj matný
  • dá sa použiť ako očná linka

Mínusy
  • robí fľaky na perách
  • nedá sa naniesť jednoliata vrstva na pery
  • málo pigmentovaný



Moje celkové hodnotenie
3/10
Priznám sa vám, že tie tri body má len preto, že sa dá použiť ako linka a má peknú farbu. Moja obava z rúžov s Číny sa trochu aj potvrdila, no bohužiaľ stáva sa to aj pri drahších a kvalitnejších značkách.
Skúšali ste už nejaký tekutý rúž z Číny? Aký máte názor na takéto produkty? 
Ďakujem stránke poštovnézdrama.cz, že som mohla tento produkt vyskúšať, aj keď mi nesadol. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra   

4 komentáre:

  1. tak to je škoda že sa nedá naniesť, pretože by mal dokonalú farbu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to mrzí aj mňa, pretože toto je presne moja farba :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Pozerala som naňho na Aliexpresse, nakoniec som si objednala iný odtieň a ako tak čítam, dobre som urobila. Škoda ho, taká pekná fialová :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si dobre urobila, pretože táto fialová je naozaj na nič :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame