utorok 24. januára 2017

Prvé dojmy: Maskara VOLUPTUOUS FALSE LASH EFFECT a kompaktný púder Créme Puff

Zdravím vás, dnes som si pre vás pripravila ďalší článok o mojich prvých dojmoch, a to konkrétne na maskaru Voluptous False Lash Effect a kompaktný púder Créme Puff od značky Max Factor.

 
 Tieto produkty som dostala v sete na meniny, čo sa aj odrazilo na farbe púdru, ktorý je na mňa trochu tmavý, ale ja ho používam na jemné kontúrovanie. Po vyskúšaní liptintov vo fixe od tejto značky som chcela vyskúšať aj iné produkty od nich a mám pocit, že moja sestra mi čítala myšlienky. Celkovo sa táto značky vyznačuje vysokou kvalitou a rozšíriť si zbierku ich výrobkov je pre mňa veľké potešenie. Na prvý pohľad set pôsobil veľmi pekne a to hlavne vďaka krásne prepracovaným baleniam produktov, ktoré vyzerajú naozaj luxusne a kvalitne.


Prejdime k samotnému púdru, o ktorom som zistila až teraz pri písaní článku, že je to ich najsvetlejšia farba, no na mňa stále tmavá. Povedzme si to tak, že ja som biela ako stena tak sa niet čo diviť, no na leto mi bude určite dobrá. Púder sám o sebe je veľmi jemne na mletý a má príjemnú vôňu, ktorá mne pripomína detský olej. Farba je povedzme že trocha teplejšia ale na také naozaj jemné a decentné zvýraznenie kontúry je super. Čo sa mi na ňom ešte páči je labutienka, ktorá nie je taká klasická hubka ako nájdete vo väčšine púdrov, ale jedná strana má taký plyšový povrch. Ako ste si mohli vydedukovať, úplné bleduľky si v ňom to svoje asi nenájdu. Na mňa však zapôsobil naozaj dobre a už sa neviem dočkať leta, kedy ho budem môcť použiť na celú pleť. 


Druhým produktom je maskara, ktorá ma úplne dostala. Prvou vecou, čo ma na nej zaujala bola kefka, ktorá nemá len klasické štetiny, ale aj také ako keby dlhé plastové pásiky a taký pologuličku na špici (neviem to absolútne popísať), ktoré mihalnice krásne prečešú,oddelia a vďaka tej guličke na konci sa dostanete aj úplne k vnútornému kútiku oka. Ďalej sa mi na nej páči jej naozaj čierno čierna farba, jednoducho povedané celý jej výsledný efekt je zaujímavý. Čo mi však prekážalo je to, že maskara je dosť mokrá čo spôsobilo jej otláčanie, ale myslím si, že keď trocha vyschne bude to v úplnom poriadku. 


Prinášam vám aj malú ukážku, ako to vyzerá na tvári. Nie je to presne taká fotka akú by som si predstavovala, ale bola iba dofotená na mobil dodatočne. Inak ak by vás to zaujímalo, tak na perách mám kontúrovaciu ceruzku od značky Urban Decay vo farbe Naked. 

Máte nejaké skúsenosti s týmito produktami ? Páči sa vám tento formát článkov ?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.

Alexandra


8 komentárov:

  1. Ten púder by bol isto tmavý aj mne, takže to určite nebude tým, že si bledá.. Škoda, vyzerá dobre:/

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, že je tmavý, pretože je na používanie naozaj príjemný :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. veľmi pekný článok, mne sa rozhodne páči :) púder vyzerá skvelo, a keďže nie som bleduľka, tak by mi snáď aj odtieň sadol :) taktiež maskara vyzerá super :) a do tretice aj ceruzka na perách :) vďaka za skvelé tipy ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že sa článok páčil :) Naozaj je skvelý a mňa veľmi mrzí, že si naň budem musieť počkať do leta :/ Ďakujem za pekný komentár :)

      Odstrániť
  3. Tú riasenku plánujem vyskúšať už veľmi dlho, vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju môžem jedine odporúčať :) Za ten čas, čo ju používam som z nej nadšená :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Ten pudr jsem měla taky, ale nevyhovoval mi. Přišel mi, že na pleti šel vidět a dělal mapy. Už bych si ho nekoupila. Ale každý má jiný typ pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ten púder používam iba na kontúrovanie a sedí mi, ale naozaj to závisí od typu pleti :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame