pondelok 18. júla 2016

Asi jediné Holandské kopce (cestovateľský denník #2 & #3)

Zdravím vás. Posledné dva týždne mi zbehli ako voda a vôbec som sa nedostala k počítaču.  Čas tu beží naozaj veľmi rýchlo a ani som sa nenazdala a už je prvý mesiac prázdnin v polovici. Ani sa nenazdáme a bude po prázdninách a lete a znova začne všetok ten zhon plný povinností, a pre nás študentov aj škola. Preto je veľmi dôležité si vytvoriť čo najviac zážitkov. Ja sa o to snažím odkedy som prišla do Holandska a nezaháľala som ani minulý týždeň, kedy som navštívila národný park De Loonse Drunense Duinen. Je to vlastne oblasť, na ktorej sa nachádzalo predtým more a teraz je tam piesočnatá oblasť s množstvom piesočných dún. Je to zaujímavé, pretože sa to vymyká typickej Holandskej prírode. Veľmi mi to pripomínalo slovenské lesy až na ten piesok. Celý park je prepojený množstvom cyklistických a turistických chodníčkov, takže či sa budete chcieť prejsť alebo povoziť, určite objavíte spôsob ako zdolať toto miesto. Veľkým prekvapením pre mňa bolo to, že je to pomerne kopcovitá oblasť, čo tu nie až tak bežné. Asi aj to je jeden z dôvodov prečo sa teší veľkej obľube domácich. Nachádza sa tam aj reštaurácia s obrovskou terasou, kde sa môžete osviežiť. V teplom počasí, ktoré som vystihla to padlo vhod. 



























 Tento týždeň som mala o čosi pasívnejší, pretože sa žiaden extra výlet nekonal. Viac času som venovala prechádzkam po okolí. Zistila som, že bývam pri veľmi zaujímavej dedine, kde naozaj vládne úžasný pokoj. Užívam si toto obdobie, pretože viem, že s návratom domov sa opäť vrátim do kolobehu, ktorý tento rok bude naozaj stresujúci, pretože ma čaká maturita. Takže toto by boli moje posledné dva týždne. 

Dúfam, že vy si prázdniny užívate rovnako ako ja a prajem vám príjemný zvyšok víkendu.



Ako si užívate leto vy ? Už ste stihli nejaký výlet alebo dovolenku ?

Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame