piatok 19. januára 2018

Recenzia: Dlhotrvajúca očná linka Black Sensation od značky Dermacol

Linky, trend, ktorý má už zopár rokov svoje miesto v kozmetickom svete. Pre mnoho žien sú každodenným spoločníkom, ale je tu veľa takých, ktoré s nimi bojujú. Predsa len vytvoriť pekné linky, ktoré by sa aspoň trošku na seba podobali, je pomerne dosť ťažké a vyžaduje si to veľa cviku a trpezlivosti. Okrem toho cviku je potrebná aj dobrá linka, a preto sa dnes pozrieme na zúbok dlhotrvajúcej gélovej očnej linke Black Sensational od značky Dermacol.


Linka sa nachádza v malom a šikovnom balení, ktoré ma vo vrchnáčiku štetec. Štetec je trošku hrubší, no použiteľný, ale presný ostrý chvostík mačacej linky ním nevytvoríte. Samotná linka ma veľmi ľahkú konzistenciu a dobre sa s ňou pracuje. Má matný efekt, na očiach ju vôbec necítite, ale jej intenzita je trošku slabšia. Aj keď je dobre pigmentovaná, tak to stále nie je tá čierno čierna farba, ktorú od linky očákávam. Má dobrú výdrž ( takmer celý deň), ale bez podkladovej bázy sa po takých 3-4 hodinách jemne začne obtláčať na nadočnicový obluk. Nie je to nejaké katastrofálne, no všimnete si to. Toto je moja prvá gélová linka a nemám ju veľmi s čím porovnať, ale musím priznať, že sa mi s ňou pracuje omnoho lepšie než s inými druhmi liniek. Neviem či presne túto konkrétnu si po jej spotrebovaní zaobstarám opäť, ale určite budem ďalej skúšať gélové linky.

Plusy
  • praktické balenie so štetčekom
  • ľahká konzistencia
  • matný efekt
 
Mínusy
  • slabšia intenzita farby
  • po 3-4 hodinách sa jemne obtláča (bez použitia bázy)
 

 
 
Moje celkové hodnotenie

6/10

Aj keď táto linka nie je produkt, z ktorého by som "spadla na zadok", zaujala ma. Ukázala mi to, že gélové linky sú konceptom, ktorý mi pri linkách vyhovuje najviac. Podľa mňa je to obstojná linka vhodná na bežné denné nosenie.

Skúšali ste už tento produkt? Ako ste na tom vy a gélové linky?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.

Alexandra 

10 komentárov:

  1. Slyšela jsem o ní, ale neměla jsem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za skúšku podľa mňa jednoznačne stojí :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Od Dermacol používám tekuté oční linky a nedám na ně dopustit.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja a tekuté očná linky nemáme práve najlepší vzťah, ale možno sa na nich pozriem už len zo zvedavosti :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. Pigmentácia celkom slušná ♥ Mne sa gélová osvedčila od značky Astor ☃ ❄

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem z odporúčanie, určite sa mrknem na tú gélovú linku od Astoru :)

      Odstrániť
  4. Kamarádka je s nimi moc spokojená. A po téhle recenzi je možná taky zkusím:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za skúšku určite stojí :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  5. Ja používam tekutú linku catrice a som s ňou spokojná. Ale používam tú vodeodolnú, má skvelú pigmentáciu a neotláča sa. :)
    Ledyms Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokukovala som po nej, ale stále som ju ešte neskúsila, ale najbližšie keď pôjdem do drogérie ju už naozaj musím hodiť do košíka :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame