streda 1. novembra 2017

Matné dramatické dymové líčenie

Matné dymové líčenie je podľa mňa klasika, ktorá nikdy neomrzí a ani nič nepokazí. Je jedno akej akcie sa idete zúčastniť, či už ide o nejakú spoločenskú udalosť alebo si idete len vyraziť von s priateľmi. Okrem toho, že je takéto líčenie veľmi multifunkčné, tak je aj veľmi jednoduché a zvládnete ho naozaj každý. Preto som sa v dnešnom článku vám rozhodla ukázať ako na takéto matné dramatické dymové líčenie.


 Ako prvé dnes pre zmenu nepoužijeme podkladovú, ale začneme tým, že si nalepíme kúsok lepiacej pásky šikmo k očnému viečku (do oblasti kde kreslíme linku), aby sme vytvorili presnejšie a ostrejšie línie líčenia. Následne pokračujeme ako už tradične podkladovou bázou a potom zvýrazníme očný záhyb pomocou matného hnedého tieňa. 





 Ako ďalší krok nanesieme od polovice pohyblivého viečka až po jeho vonkajšiu časť tmavý hnedý tieň. Pri jeho nanášaní nemusíme byť veľmi precízny, pretože potom všetko začistíme korektorom. Pravdaže priebežne tieň strácame do očného záhybu.







Pre dramatický efekt nanesieme do vonkajšieho kútika čierny očný tieň. Potom sa opäť vrátime k tmavohnedému tieňu aby sme vytvorili medzi tieňmi prirodzený prechod. Nesmieme zabudnúť ani na zapracovanie tieňa do očného záhybu oka.



Ďalej si na prednú časť pohyblivého viečka nanesieme trošku korektoru, aby sme dosiahli výraznejší efekt ďalšieho tieňa, ktorý použijeme a aj začistili miesta kde sme tmavý tieň naniesť nechceli. Potom na časť, kde sme dali korektor nanesieme vanilkový očný tieň.





Lepiacu pásku dáme preč a na spodnú linku zopakujeme postup, ktorý sme urobili na hornom viečku. Začneme stredným hnedým tieňom, ktorý nanesieme na celé spodné viečko, potom použijeme tmavý hnedý tieň, ktorý nanesieme tesne k mihalniciam a nakoniec siahneme do čierneho tieňa, ktorý nanesieme na vonkajšiu časť očného kútika. Líčenie zakončíme nanesením čiernej ceruzky a riasenky.





 Kontúrovanie tváre v tomto prípade urobíme o čosi váraznejšie, nanesieme lícenku v jemnej broskyňovej farbe a nezabudneme ani na rozjasňovač. Ako pri kontúrovaní, tak ani rozjasňovačom nemusíme šetriť.







 Celé líčenie zakončíme nanesením kontúrovacej ceruzky a matným leskom v neutrálnej farbe.













Takéto líčenie podľa mňa využijete pri veľa príležitostiach, napríklad v stále aktuálnej sezóne stužkových alebo počas plesovej sezóny, ktorá nám čoskoro zaklope na dvere. Dúfam, že som vás týmto návodom na líčenie inšpirovala a aspoň trošku sa vám páči tento môj výtvor.

Chceli by ste viac návodov na takéto výraznejšie líčenia?

Prajem vám príjemný zvyšok dňa a teším sa na vás pri ďalšom článku.

Alexandra

12 komentárov:

  1. Great post dear. Follow back?

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, spravila si to naozaj nádherne. Dokonca sa mi páčili fotky a celkový dizajn článku. :) Mám rada články o kozmetike a líčení. Spravila si to veľmi pekne, aj keď ja to možno nikdy nepoužijem. Máš talent. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :)Takéto komentáre mi dávajú motiváciu stále na sebe pracovať :) Naozaj veľmi pekne ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. tak toto je naozaj krásne až profi líčenie :) krásna práca :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Sleduj ma na Instagrame