nedeľa 25. júna 2017

Sen každej milovníčky kozmetiky - toaletný stolík

Ženy sú jedinečné stvorenia. Každá je iná a originálna, no zároveň v niečom úplne rovnaká ako ostatné. Všetky ženy spája jedna vec a to túžba po tom sa páčiť. Myslím si, že na svete nie je ani jedna členka nežnejšieho pohlavia, ktorá by sa nechcela cítiť krásna. Je pravda, že každá z nás to dosahuje inak. Niektoré vsádzajú na prirodzenú krásu, iné si zasa trošku pomáhajú líčidlami. Čo však každá z nás k tomu potrebuje, je nejaký kútik, do ktorého nám nik nezasahuje. 

V spolupráci s vyhľadávačom nábytku a dekorácií Favi.sk som si pre vás pripravila ukážku môjho vysneného kútika, ktorého gro tvorí toaletný stolík. Priznám sa, že vytvorenie takéhoto "wishlistu" bola sranda, pretože sa mi potvrdilo, ale aj vyvrátilo veľa vecí o mojom vkuse. 

Ako som spomínala gro celého môjho kozmetického kútika musí byť tvorené toaletným stolíkom. Najviac ma zaujala táto Verto V17 toaletka v minimalistickom štýle. Vzhľadom k tomu, že moja kozmetická zbierka ešte nie je taká veľká, predpokladám, že takáto stolík by mi úplne stačil. No určite by som ho časom musela doplniť o nejakú komodu v podobnom štýle.

K toaletnému stolíku bezpochyby patrí aj pohodlná stolička. Mňa očarila táto taburetka, ktorá pôsobí veľmi vkusne a zaujímavo. Svojím minimalistickým vzhľadom sa podľa mňa dokonale hodí stolíku.

Ďalším nevyhnutným kúskom je zrkadlo so svetlom. Možno si hovoríte prečo zrkadlo s LED svetlom, ale ja som si viackrát overila, že tento detail je veľmi dôležitý. Je to praktické najmä, ak sa líčite v šere alebo si idete upravovať obočie a potrebujete naozaj dostatok svetla. Navyše tieto zrkadlá pôsobia veľmi moderne a podľa môjho názoru sa veľmi hodia do takéto minimalistického štýlu. 



Pre mňa asi jednou z najdôležitejších vecí na toaletnom stolíku sú dózy, pretože sú ideálne na uloženie štetcov, hrebeňov a iných vecí. Pre mňa je to nevyhnutnosť, pretože nemám rada, keď sú takéto veci len tak pohodené a vo chvíli, keď ich potrebujete ich neviete nájsť.

Úplne posledným doplnkom, ktorý by nesmel chýbať na mojom toaletnom stolíku je organizér na kozmetiku. Ako som spomínala vyššie, mám rada, keď sú takéto veci pekne uložené a človek ich má hneď po ruke. V minulosti som mala všetku kozmetiku uloženú v kozmetických taštičkách a bolo to niečo hrozné, pretože som nikdy nevedela nájsť to čo potrebujem.


Takto nejako by vyzeral môj vysnený toaletný stolík. Je pravda, že v reále by bol určite doplnený ešte o nejaké detaily, ale toto sú tie pre mňa najdôležitejšie prvky, ktoré by mal mať. Zároveň som veľmi rada, že som takouto formou mohla spoznať stránku Favi.sk, pretože je to veľmi zaujímavý kocept stránky, ktorý bude určite sympatický ľuďom, ktorý si zariaďujú svoje bývanie. 


Ako by vyzeral váš vysnený toaletný stolík?
 
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
 
Alexandra 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame