nedeľa 1. januára 2017

Už bežím rok 2017!

Zdravím vás pri prvom príspevku v roku 2017, hneď na začiatku vám chcem popriať šťastný Nový rok 2017. Prajem vám aby bol plný úspechov a aby ste dosiahli všetko po čom túžite. Tým, ktorí maturujú tento rok tak ako ja prajem veľa šťastia pri maturite. Pevne verím, že tento rok bude pre každého 1000x lepší ako ten predošlí. Pravdaže sa vám chcem poďakovať za rok 2016, ktorí bol vďaka vám jedinečný. Viem, že je to možno klišé a tieto melancholické reči vás možno nezaujmú, ale tento článok som potrebovala napísať hlavne pre svoju duševnú pohodu. Viete, pri jeho písaní som si uvedomila aké mám vlastne šťastie a čo všetko mi predošlí rok dal, koľko možností, zážitkov, skúseností... Mala som možnosť uvidieť kus sveta, vyskúšať si "dospelácky" život a hlavne som spoznala množstvo ľudí, ktorí mi do života veľa dali a je jedno či to bolo dobré alebo zlé. A uvedomila som si, že písanie je vec, ktorá patrí ku mne. Tak vám ešte raz prajem šťastný Nový rok a teším sa na vás pri ďalšom článku :)

Alexandra

PS: Pridávam zopár fotiek, ktoré zachytávajú moje naj momenty predošlého roka.
PS2: Nezabudnite na giveaway, ktorá práve prebieha (odkaz TU )




2 komentáre:

Sleduj ma na Instagrame