piatok 27. januára 2017

Recenzia: Lesk na pery Lip Junkie od značky Urban Decay

Lesky na pery nikdy neboli vecou, ktorú by som nejako extra vyhľadávala. Väčšina priveľmi lepila alebo bola všade, tam kde nemala. Dlho som sa vyhýbala kúpe leskov a vlastne aj ich používaniu, no po Vianociach sa to zmenilo. Ako ste si mohli už na blogu prečítať, na Vianoce som dostala set od Urban Decay, ktorý obsahoval aj lesk na pery Lip Junkie. Asi vám je viac než jasné, že práve o ňom bude dnes reč. Keďže ho už tú nejakú dobu používam, rozhodla som sa vám naň napísať recenziu a podeliť sa s vami o moje pocity z neho. 

 
Čo na vás určite hneď zapôsobí pri otvorení tohto lesku na pery, je jeho vôňa. Má vôňu úplne identickú s cukríkmi TikTak. Krásna svieža mentolová vôňa a príjemný chladivý pocit na perách, to je presne to, čo ma prinútilo na tento lesk nezanevrieť a používať ho. Priznám sa, že som milovník takýchto produktov s chladivým efektom, aj keď je pravda, že niekomu to môže prekážať. Pokiaľ ide o ostatné vlastnosti produktu, tak lesk trocha lepí, no nie je to až tak hrozné. Ja to považujem za mínus, pretože sú omnoho lacnejšie a dostupnejšie lesky, ktoré nelepia, ale je pravda, že nájdete aj také, ktoré môžete používať namiesto lepidla. Popravde vám poviem, že ak by sa mi nepáčila vôňa a farba, tak by som ho nepoužívala. Ak som už spomenula farbu, tak ja mám tento lesk vo farbe Obsessed. Je to pekná jemná ružová, ktorá perám dodá trochu farby, ale vyzerá naozaj veľmi prirodzene. Pigmentácia je taká normálna ako bežne býva u leskov. Mojím asi najväčším problémom s týmto leskom je balenie. Veľmi mi tam chýba aplikátor, ktorý vyberiete, pretože tento typ aký má mi príde nehygienický a nepraktický. Trošku to však zachraňuje materiál, z ktorého to je a to taká guma alebo silikón. Aplikáciu robí omnoho príjemnejšou. Ak by som to mala zhrnúť, tak tento lesk je dobrý, ale nepríde mi nejako výnimočný. Určite nájdete aj lepší a možno, aj dostupnejší lesk.

Plusy
  • mentolová vôňa
  • chladivý efekt na perách
  • farba
Mínusy
  • trocha lepí
  • nepraktický aplikátor




Moje celkové hodnotenie
6/10

Máte nejaké skúsenosti s týmto produktom? Čo vy a lesky na pery?

Toto by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa. 

Alexandra  

14 komentárov:

  1. ja lesky na pery veľmi nenosím, ale vraj to bude tento rok v móde, tak vymeníme asi všetky matné za lesklé :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie som najväčší milovník leskov, ale tento ma začal celkom baviť, aj keď to nie je nejaký extra objav :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. moc lesky nenosím, skôr už rúže alebo matné lesky. Ale tá farby je veľmi pekná až na ten aplikátor :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež prekáža ten aplikátor, pretože inak by to bol naozaj dobrý lesk :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. ja lesky nepoužívam takmer vôbec, je pravda že tieto drahšie značky ma lákajú, ale presne tohoto sa bojím, že nebudu také super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to je aj môj prípad a po tejto skúsenosti neviem či budem chcieť vyskúšať nejaký drahší lesk :/ Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Ja som sa po matnej ére opäť obľubujem lesky na pery, predsa len, pery pôsobia plnšie a krajšie :) Akurát to ich lepenie.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to lepenie je asi ich jediný problém :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  5. Lesky veľmi nemusím, no tento vyzerá luxusne. Dokonca má aj sviežu farbu. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja nie som najväčší milovník leskov ale farba a mentolova chuť ma na ňom dostali :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  6. Barva je TOP ale ta konzistence v kombinaci s aplikátorem mě moc neoslovila tedy....

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čakala od takejto vychýrenej značky trocha viac :) Ak by to nebola súčasť vianočného darčeka, tak by som si to sama od seba nekúpila :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  7. Moc lesky nepoužívám, ale tenhle se mi líbí a ta barva mi k tobě sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá farba baví aj mňa, najmä na dni, kedy sa veľmi nelíčim :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame