nedeľa 7. februára 2016

Vínové dymové líčenie

 Dnes som si pre vás pripravila veľmi jednoduchý a rýchli návod na vínové dymové líčenie očí. Podľa mňa je toto líčenie vhodnejšie skôr na večer, ale tie z vás, ktoré nosia rady výrazné farby aj cez deň sa v tom určite nájdu tiež. Tak poďme na to.

Na celé líčenie použijem iba dve tiene a to zo starej verzie Essence paletky All about nudes. Túto paletku mám už nejaký ten mesiac a musím sa vám priznať, že nesiaham po nej často. Zo začiatku bola pre mňa trošku sklamaním, pretože sa mi zdali všetky tiene na oku rovnaké alebo bol problém s pigmentáciou. Teraz v zimnom období si ma získala najmä krásnou vínovou, ktorú obsahuje, aj keď predošlé problémy ostali, ale čo nevyrieši dobrá podkladová báza.





Presne tou aj začneme. Ja používam túto od Avonu a nanesiem ju na celé viečko a aj pod obočie.










 Teraz prejdeme k tejto prekrásnej vínovej. Nanesiem ju na celé pohyblivé viečko a potom pomocou štetca na rozmazávanie ju poriadne stratím. Strácanie je pomerne zdĺhavý proces, ale ak budete trpezliví tak dosiahnete prekrásny efekt.









Na prejasnenie vnútorného kútika oka použijem tento svetloružový tieň. Pre dosiahnutie maximálneho lesku ho nanesiem namokro.











Pretože som chcela dosiahnuť dramatickejší efekt použila som tekuté linku od Essence. Naniesla som ju pomerne veľmi tenkú s pomerne nenápadným chvostíkom.










Nakoniec som mihalnice vytočila vytočila pomocou klieštikov a naniesla maskaru. No a líčenie máme hotové.






Tak toto by bolo celé líčenie. Dúfam, že vás aspoň trošku oslovilo. Ja som si veľmi zamilovala najmä teraz v tomto chladnom počasí tmavé a tlmené farby či už na očiach alebo na perách. Prajem vám príjemný zvyšok dňa a vidíme sa pri ďalšom článku.

 Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame