piatok 29. septembra 2017

Recenzia: Odličovač vodeodolného očného make-upu od značky Balea

Dobrých odličovačov nikdy nie je dosť. A to najmä, ak ide o odličovače očného make-upu. Momentálne, ich na trhu nájdeme veľké množstvo od rôznych značiek, v rozdielnych formách a cenových kategóriach. Avšak nohé z nich sú naozaj na nič, preto som bola dlhú dobu verná mlieku na odličovanie očného make-upu od Avonu. Nechcelo sa mi akosi hľadať nového spoločníka do mojej odličovacej rutiny a pri jeho hľadaní znášať podráždené oči, štípanie a ešte neviem čo všetko. Bohužiaľ (alebo našťastie) moja mamka prestala objednávať z Avonu a mne sa akosi už veľmi nechcelo zháňať moje obľúbené mliečko, preto som sa rozhodla vyskúšať niečo nové. Na základe celkom pozitívnych ohlasov som si zaobstarala dvojfázový odličovač očného make-upu od značky Balea a dnes vám o ňom poviem viac.


Odličovač nájdete v takom tom klasickom Baleáckom balení, má 100ml a stojí necelé 2 eurá. Samotný produkt je bez parfumácie a je zložený z modrej a čírej časti, takže pred každým použitím ho pretrepete aby sa zložky zmiešali. Čo sa týka jeho odličovacích vlastností, veľmi milo ma prekvapil. Make-up veľmi rýchlo a jednoducho odličuje, neštípe v očiach a niesu po jeho použití ani podráždené. Nie je prehnane olejový, takže po jeho použití nemáte celé očné okolie pokryté vrstvou oleja. Zároveň ma veľmi teší, že obsahuje zložky, ktoré pomáhajú vyživovať očné okolie a riasy. Jeho používanie je veľmi príjemné a popravde mu nemám ani čo veľmi vytknúť. 

Plusy
  • jednoducho odličuje make-up
  • poradí si aj s výraznejšími líčeniami
  • nedráždi oči
  • vyživuje očné okolie a riasy
  • nízka cena

Mínusy
  • zatiaľ som žiadne nenašla


Moje celkové hodnotenie

10/10

Málokedy sa stáva, že k produktu nemám žiadne výhrady, no tomuto odličovaču sa to podarilo. Svoj účel spĺňa skvele a dokonale vystihuje "za málo peňazí, veľa muziky". Myslím si, že som našla dosť dobrú náhradu za moje obľúbené odličovacie mliečko od Avonu.

Ako ste na tom vy, už ste skúšali tento produkt? Aký je váš obľúbený odličovač očného make-upu?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa. 

Alexandra

PS: Ak vás zaujímajú mini recenzia produktov a chcete vedieť novinky týkajúce sa blogu, tak sledujte moju FB stránku a Instagram, kde sa dozviete všetky novinky.     

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Málokedy sa stáva, aby mi niečo takto vyhovovalo, ale tento produkt je naozaj top :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Určite ho vyskúšam! :O

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho môžem len odporúčať, pretože je naozaj skvelý :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame