nedeľa 3. septembra 2017

Letné "must have" produkty

Upršané sychravé počasie nám už dáva jasne najavo, že pekné teplé dni sú už za nami a leto sa nám pomaličky končí. Pre mňa to znamená blížiaci sa začiatok vysokej školy, ktorý ma desí a teší zároveň, ale aj to, že je na čase sa s vami opäť podeliť o dávku mojich obľúbených produktov za toto ročné obdobie. 

 

Počas leta sa väčšina môjho času točila okolo práce, a preto som sa veľmi nelíčila. Všetok môj voľný čas som venovala oddychu a poriadnej starostlivosti o pleť, ktorá bola mojou prioritou. Preto väčšinu mojich obľúbených produktov tvoria veci určené na výživu a hydratáciu pleti, aj keď nájde sa medzi nimi aj zopár dekoratívnych kúskov.


Prvým produktom, ktorý ma sprevádzal celým letom je tento hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkami s bavlny od Avonu, o ktorom som pred nedávnom písala recenziu (odkaz TU), preto sa o ňom nebudem veľmi rozpisovať. V stručnosti vám poviem len to, že bol mojím verným spoločníkom počas horúcich dní a zabránil tomu aby som sa roztopila :D.


Ďalšími produktami, ktoré som si veľmi obľúbila sú tieto masky na tvár od značky Oriflame. Keďže uhorkovú som skúšala nejedenkrát, povedala som si, že musím vyskúšať aj ostatné. Neľutujem to, pretože sú to naozaj príjemné masky, ktoré pleť vyživia a zanechajú jemnú.Veľmi ma očarilo aj ich balenie, kde máte presné množstvo produktu, ktoré potrebujete a ponuka masiek pre rôzne typy pleti.


Neviem čo sa stalo so mnou tento rok, ale pokiaľ po minulé roky som si fičala na sviežich citrusových vôňach, tento rok som prepadla sladkým ovocným vôňam. Preto bolo viac ako jasné, že keď mi mamka, ktorej novým koníčkom je výroba mydiel a sviečok (odkaz na jej stránku TU), dala na vyskúšanie jej posledný výtvor a to mydlo s hmoty Crystal s pílingovými zrniečkami a jahodovou vôňou. Toto mydielko má nielen krásnu vôňu, ale aj pekné pení a pílingové čiastočky pomohli mojej pokožke pri lúpaní po opaľovaní.


Myslím si, že pri tomto produkte je viac ako jasné prečo sa stal mojím "must have" produktom. Hojivé zázraky od značky Oriflame milujem, a keď som sa dozvedela, že bude mový čučoriedkový musela som ho mať. O tom aké je toto vajíčko úžasné som písala v článku o jeho ríbezľovom kamarátovi (odkaz TU) a ani pri tomto to nie je inak. Okrem úžasnej vôňe  ponúka dobru hydratáciu a príjemnú konzistenciu.


Z dekoratívnej kozmetiky sa stali mojimi obľúbencami laky na nachty. Podkladový lak na nechty od Miss Sporty ste už na mojom blogu videli (odkaz TU), ale v kombinácii s 3D top coatom je neprekonateľný. Nechty sú krásne lesklé a naozaj to pripomína efekt gélových nechtov a zároveň predĺži výdrž laku na takmer týždeň. Čo sa týka laku od Trend It Up vo farbe 100. Je to pekná letná farbička, ktorý pekne kryje a tento lak ma presvedčil, že musím vyskúšať aj iné laky od tejto značky. 

Takže toto by boli moje "must have" produkty za ročné obdobie leto.Verím, že ste mali rovnako pekné leto ako ja a užili ste si ho naplno. Aj keď je už takmer na konci netreba smútiť, pretože sa nenazdáme a čoskoro je tu znova.

Aké produtky ste si vy obľúbili počas leta?


Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.

Alexandra

4 komentáre:

  1. Ten hydratačný sprej na tvár vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počas leta bol naozaj perfektný a to najmä počas extrémne horúcich dní :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Ten kalíšek od Oriflame je opravdu "musthave" a navíc se mi líbí to roztomilé balení. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je jeden z mála produktov, ktoré majú nielen pekný obal, ale aj vysokú kvalitu :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame